Nice beach hotel

Sawadie kaha!

Jag har haft det sa fullt upp att jag inte har hunnit att skriva.. Igar sa var vi pa en lite mindre marknad i bamphe (ursakta stavningen pa dom thailenska sakerna) Jag hittade en snygg klanning, det var jeans typ pa overdelen och nederdelen var i tunt rutigt tyg(jatte snygg) Sen sa kopte jag en thisirt som sag ut som en gammal serie tidning(HUR COOOOL SOM HALST!<3) sen hittade jag ett par fina vita sport shorts, en vitsvart troja med text, en vit tshirt med en tiger(al-zad) tva coola klockor, en med glitter och en med en smilis. jag ar valdigt nojd over mina inkop :) iforrgar sa kopte jag en orange klanning med blommor(glomde namna det)

Jag har redan lyckats branna mig, men det ar mest brunt och inte rott(TUR!!) jag har badat i havet och det var sa underbart, det anda jag kan trosta er med ar att det ar som sma vattenloppor som kan bita en och det ar lite mindre kul(som myggbet)

Idag sa ska vi(vet inte om hela companit kommer med eller ej) aka till Rayong pa en marknad(en storre variant) jag far se om jag hittar nagot, men vem vet :) sen efter vi har varit och rusat runt pa "stan" sa ska vi nog slanga oss i havet eller poolen. Det var lite sma laskigt igar for vi skulle bada i poolen och just nar vi var pa vag ner i vattnet sa askade det, da gick vi till sidag av poolen och vantade sen sa gick vi ner igen och da borjade det aska igen, men vi hann doppa oss i allafall..

Jag saknar er alla valdigt mycket och det varkar som att det har hant mycket medans jag ar borta. Jag onskar att ni vore har med mig for det ar verkligen underbart har, men jag kommer hem snart sa da traffas vi igen,<33

Ha det bra!

(( Josse



Kommentarer
emelie<3

JAG E AVIS TA MOG DIIIIIIIIIT

2009-10-16 @ 12:34:59
URL: http://ememsblogg.blogg.se/
Anna.L

Åh,jag vill också till thailand =( Inte vara i regniga ume.

När kommer du hem?

Vi har stilbytar dag nästa fredag.



Kramar.Anna

2009-10-16 @ 14:23:16
angelica

jag saknar dig och thailand<3

men förguds skull vad du kommer att bli brruunnn, brunare än jag(ge mig lite sol)

du måste visa mig allagrjer du köper, älskar thailandsgrejer<3

här regnar det hela tiden inte kul. men det är så det är

jag och min familj såg Fame idag(du måste se den)



puss angelica(saknar dig och thailand)<3

2009-10-16 @ 21:19:57


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0