Lite avis!!!

Sawadee kah!

Vi har det underbart har an! Idag skulle vi ju aka och snabb kika pa marknaden och sedan bada men sa blev det inte. marknaden borjade kl.17.00 och inte kl.14.00 som farmor sa^^

men vi gick och kollade pa nagra mindere marknader och ett valdigt stort varuhus Lotus hette det nog(jag har fotat det) vi stanade kvar dar och gick pa den med och hittade annu mera snygga saker :)

 pa en av dom mindre marknaderna sa kop slog jag och jag fick faktiskt ner priset med mer an 20b(minns inte hur mycket) Jag kopte lite smink for att kolla hur det haller och for att det ar sa biligt :) Jag kopte ocksa en vaska i lite rockigt NY, LA stil. nagra trojar(manga varianter) daribland en Save the world troja som ar valdigt popular bland thailandarna.

Imorgon far vi till en o som heter Koh Chang. Dar blir det nog valdigt lungt, perfekt for sol och bad :)

Jag kan saga och jag ar lite avis pa att jag ar borta nar det ar stilbytardagen, jag som sag framemot den. men vad kan man gora? ni far beratta mer om det nar jag kommer hem och for guds skull!!! TA MASSOR AV BILDER!!

Ha det bra<333

Saknar er mer och mer

Josse


Kommentarer
bästa amandaaaaaaa

saknar dig as mkt nuu!!!!!!!!!!!!

JAG VILL ATT DU SKA KOMMA HEM:)<33<3<3<33<3<3>43<

2009-10-21 @ 16:20:46
URL: http://mandizzen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0