Trotter

Sawadee kah!

Nu har vi varit pa Koh Chang i nagra dagar och dar var internet kafeerna aldrig opna typ sa det blev inget skrivande dar. sen sa tappade pappa MIN kamera i havet sa den ar lite seg men det blir bilder anda men kanske inte med sadan bra skarpa. Vi hade det toppen dar, vi tog det lungt och nu har jag shoppat lite markes grejer(kopior ar det nog) blandannat en skit snygg PUMA vaska :)

Idag for jag pappa emma och mats pa ett fisk akvarium(mamma har haft nagon typ av mat forgiftning, usch!!) Dar kan man saga att det fanns fiskar, kanske inte precis biga hajar men dwet fanns gott om fisk iallafall. Efter det for vi runt och kollade pa faljar(Jag dog av utrokning, pappa det ar ditt FEL) sen sa for vi till baka och badade en liten stund och at sedan och nu sitter jag har och kl. ar 12.44PM.

Data tiden gar snart ut och jag ar lite sma trott sa det blir ett snabbt inlagg :)



Jag lovar att visa dig Angelica alla saker(jag vill verkligen se FAME sa det blir fran flygplatsen till SF bio :D)

Jag hoppas ni inte fryser till is bitar dar i lilla sverige Alexandra!(min kamera gar pa full gang)

Jag saknar dig ocksa hur mycker som hallst Amanda, men jag kommer snart hem sa hall at<333333


Ha det super!! (glom mig inte, snall?)

Jossan

P.S Jag kommer nasta Torsdag sa jag hoppas att ni alla vantar pa umea airport for en stor gruppkram! XD



Kommentarer
angelica

okej!

saknar dig<3

2009-10-21 @ 21:07:12
amada som äger alla:)<3

mohahaha jag kommer stå på flygplatsen FÖRST av alla

det kommer tom vara stängt då jag kommer för jag ska INTE missa DIIIIIIGG<33<33333<3<3<3A<WFHBCKM

2009-10-22 @ 10:56:07
URL: http://mandizzen.blogg.se/
amanda igenn:)<33

kan du köpa en pumaväska åt mig så betalar jag igen dig när du kommer hem??:]:]:]

2009-10-22 @ 10:57:17
URL: http://mandizzen.blogg.se/
Anna.L

Hej!

Jag vaknade tidigt imorse så jag tänkte kolla in din blogg.

Jag ska försöka ta massor med kort,men är inte säker på att det kommer bli så bra =/

Du verkar ha det jättebra. Saknar dig!!



Ha det bra.



Kram.Anna.

2009-10-23 @ 07:00:06
angelica

jag kasnke inte kan komma och stå där, men kan vi vara med varan på höstlovet när du kommer hem<3

saknar dig JÄTTE mycke<3

2009-10-23 @ 19:55:10
Anna.L

Hej igen.

Jag har lagt in lite bilder på min och Emelie O´s blogg http://fotokompisar.blogg.se/ .

2009-10-23 @ 20:13:44
Paulin

Hej på dig!

Hade helt glömt att gå in här och kolla^^

Messa när du kommer till sveige igen!

Måste får träffa dig snart jag kanske dör utav Jossan brist^^



Saknar dig!<3

Kram Paulin

2009-10-25 @ 13:28:07


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0