Dreaming Whit A Broken Heart

Har nu gått några fler dagar på gymnasiet och det känns sjukt bra, stämningen lättar och det ser ut som att det kommer att bli 3 härliga år!! Sedan jag sist skrev har jag faktiskt hunnit fylla år, 16 Höstar blev det. Dagen spenderades såklart i skolan, men efter blev det fika och present öppning!! Fick bland annar kläder(SJUKT SNYGGA), Pengar, Vägg klocka och "Trumvirvel" en SPRÅKRESA!!!!!!!!! Är så sjukt glad och peppad :D Måste bara spara pengar för pappa o mamma står bara för halva.. Så nästa sommar ska jag tillbringa 2-3 veckor i härliga, underbara England!

Nu så ska jag hoppa (inte bokstavligen) i säng och drömma sköna drömmar för imorgon blir det att gå upp tidigt!

God Natt och sussa gott allihopa!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0