The Garden

Denna dag som igentligen skulle spendera efektivt, vart en riktig soff-hängar dag. Frukost eller kanske frunch togs framför en bra film på morgonkvisten och efter det var att städa och dona inför helgen. Jag hann även baka lite, där jag provade något nytt. Jag andvände stora bitar av vitchoklad till kladdkakan vilket vart väldigt gott, tummen upp!!
 
Nu på fredag är det Midsommar och den kommer att spenderas på Gullviks camping med några av pappas kompisar. Var där fr några år sedan med samma familj och det var trevligt, säkert en av dom bäste camingarna jag har varit på och det är några stycken. Jag campade jätte mycket med mormor och morfar när jag var liten så.. Men det finns så myckt att göra där, så hoppas bara att det blir bra väder!
 
Trevlig Midsommar allihop!!
 
(Förra midsommaren på strömbäck)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0