The A Team

Har inte skrivit på nästan tre hela veckor men jag kan försäkra er om att ni inte har missat något. Har hunnit vara sjuk och sedan har all min tid beståt av Jobb Jobb Jobb.. Men till lite roligare saker, igår mötte jag upp några stycken från min gammla klass på Wayne's, mycket prat och väldigt trevligt! Sen på kvällen bärde det av till Nydala till en mini-konfa återträff. Kvällen betod av vem som kunnde grilla den godaste marsmellowsen, pinnbröd, skratt, matning av ankor och bara mys, inte helt fel kan man säga!
 
Ikväll ska jag fara för att träffa tjejorna för en liten filmkväll, något som var alltför länge sedan! Anna har kommit hem från ett alltför långt läger på tre veckor, så ikväll blir det att äntligen träffa henne och prata av sig lite, har saknat henne!!♥
 
Men imorgon då bär det av ner till stockholm. Vi tar husvagnen och far ner hela nästa vecka, sjukt kul. Frida hänger även med vilket förgyller hela resan!! Så det innebär att det nog inte kommer att komma några nya uppdateringar på ett tag men när jag kommer hem kommer jag hem med massor av bilder att bjuda på!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0