Time after time

Hejsan alla fina läsare, jag hoppas att ni njuter av sommarens sista dagar för det gör verkligen jag!!

Gårdagen var mycket trevlig då jag, Anna och Alex for en vända på stan. Vi tittade på Vollyboll och det blev även några fynd som fick komma med hem! Senare kom dom över och vi lagade mat och föll rakt ner i soffan. Vi hann avverka tre filmer innan vi somnade (Alex som sig igenom dom två sista) Efter en rejäl sovmorgon gick vi upp ordnade frukost, och satte oss ute på altanen för ett parti monopol(som jag för övrigt vann). Kvällen har bestått av att packa inför lägret nu i veckan där jag ska vara lägerledare, spännande! Jag är sjukt peppad och jätte nervös men det kommer säkert att bli toppen!!


Kommentarer
Anna Panna

hoppas du hare roligt :D

2012-08-14 @ 12:45:04
URL: http://ihavefriends.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0