Det löser sig :)

Det hära med att starta blogg var en ganska bra ide men vi får se hur mycket jag hinner nu när skolan börjar och alla tränningar^^ men jag ska vara med Emma,Alice och Emelie dag, det ska bli hur kul som hällst :D jag berättar mer om det senare när jag kommer hem. en nu ska jag ta och äta lite lunch, jag hoppas det finns kvar av min special pizza(salami, annanas och bannan) det låter kan ske lite verdo men det är jätte gott :) pizza är ju som gadast när den är hemma gjord. ne nu ska jag nog sluta blogga och göra något viktigt :) ha det bra.

//Josse



Kommentarer
emelie

Ja preccis jossan lyssna alltid på gammla emelie =)

2009-08-18 @ 09:18:20
URL: http://ememsblogg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0