Färdig!

Jag kan inte fatta det! efter alla år då jag velat få en ny säng, klä om fotöljen som ser ut att landat i en massa färgburkar, fixa datastolen, få lampor som funkar så har jag äntligen fått det :D och för det kan jag bara tacka min super mamma för hjälpen för utan henne så skulle det aldrig hända :) så idag har vi tagit och röjt i mitt rum en gång för alla. och det känns hur skönt som hällst. jag är inte helt klar, men men....... men idag så har det inte bara hänt bra saker..pappa berättade efter lunchen(som bestod av min special hemma gjorda pizza) att farfar hade krashat när han testat drakflygning men som tur var så har han bara brutit näsan, men jag tycker ändå att det va läskigt att höra! just nu har vi just ätit, det blev berne fisk som emem kallar det ;) Vi for just över(jag mamma och pappa) för att kolla att han mår bra..vi fick se massa bilder för det var curre som höll i kameran och han ska ju fota ALLT! dom hade säkert fotat 27hus, 27hus!!! men det var också några vettiga foton ;)

bilder kommer sedan :)

//Josse


Kommentarer
emelie

BEA-FISK får lajf<3333333333333333333 Haha,, du e ju sopm du vart typ 15677 gången iår du fixat och gjort om ditt rum! det e fint! jag lovar""" X*

2009-08-18 @ 09:33:31
URL: http://ememsblogg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0