Förlåt igen!

jag måste värkligen ta och börja skärpa mig med att skriva här! men jag får väl ta det i korta drag vad som hänt :) i lördags var jag i Timrå och tävlade i höjd, det gick ganska bra. jag rev på 140 så jag stanade på 135 och det är ju bra :) så det blev en 3plats. sen så for vi och shoppade lite födesledagspaket dig mig(hurra) sen så for vi hem. igår gick jag i skolan, det var det första normala skoldagen och allt gick bara bra. idag så hade vi först NO och våran lärare försov sig(ajabaja så får man inte göra) så vi fick vänta på honom...sen så skulle vi ha SO men det var några från sechellerna(vet ej hur det stavas!!) som hade en liten uppvisning :D den var väldig intresant och jag fattar inte hur dom kunde göra det!(jag skulle få sencskräck!! :S) men den var bra :) sen så hade vi matte och vi missade början av den så vi slapp prov(JIPPIEKAJEJ!! GO SECHELLERNA) sen efter det hade vi lunch och efter det hade vi slöjd och jag fick det jag ville ha, texstilslöjd!!! :D sen efter det så hade jag franska och det var ganska många nya som började nu. men det gick ju bara bra för vi har ju Kikki :) sen efter det så fick jag skjus av matildas mamma hem(Gunilla du ROCKAR! :) ) och just nu så ska jag snart fara på tränningen och jag måste skynda mig men ha det bra!<3

//Josse



Jag vill att du också ska gå på TC!!! saknar dig sötis!<33


Kommentarer
amanda

saknarrrrrrrrrrrrrrrrrrr dig josse;(

det är ju bra att du sover hos mig ikväll:D<3

älskar dig mest;*

2009-08-29 @ 10:22:58
URL: http://mandizzen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0