God natt

Ja nu sitter jag är aldeles ny färgad :) men jag är inte helt klar, jag ska klippa mig och göra slingor imorgon. men efter maten så var jag med matilda och vi hoppade lite och spelade kort(och snackade sönder som vanligt) sen efter det så började mamma färga mitt hår^^ när jag var nästan klar skulle jag gå och sätta mig och mysa framför "Lipstick Jungel" men pappa hade bytt kanal till CSI någnting, min pappa är en CSI NÖRD!  ;D det går inte säga annat :) så då tog jag och gick upp på mitt rum...jag sitter här och försöker att göra en snygg blogg deisagn, men det går inge bra^^ jg får fråga amanda eller någon hur man gör för någonting måste jag göra fel ;) japp men nu ska jag snart gå och lägga mig, så ha det bra!

//Josse


Kommentarer
emelie

Jag kan göra en blogg design åt dig,, om du vill.. om du skickar bakrunden och headern till mig så kan jag fixa det =)

2009-08-18 @ 09:16:00
URL: http://ememsblogg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0