Godmorgon

Japp nu sitter man här vid datorn kl.9.50..mamma sparkade upp mig ur sängen halv 9. jag var jur trött som hällst(jag höll på att somna vid frukosten) som idag bestod av mandarin te(det ä mycke godaen än det låter) och en limpmacka med leverpastel.sen så var det att springa in i duschen ocg gå ut med Ice. jag har inte riktigt bestämmt mig för vad jag ska göra idag men ikväll så ska mamma färga mitt hår och klippa det(JIPPIE) så jag är fin till skolstarten på Torsdag. jag är så himmla nervös för att börja skolan igen eftersom jag börjar i 7 nu. dt blir ju ny klass, nya kompisar,nya ämnen, nya lärare ja, allt är nytt^^ men jag ycker också att det ska bli roligt(jag är som jag är) men nu ska jag försöka jitta på något :) ha en bra dag allihop :)

//Josse 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0