Godnatt igen

Ja, idag var jag med Anna-sara för jag hörde inget från Catrin, men jag och anna-sara hade en liten flum dag ;;D först så tog vi och for på TC och gungade i skölpades gungan(som Anna-sara säger) och snakade. sen efter det så for vi genom hela bölenge för att komma till baka och vi höll på att gå vilse...men vi hittade hem :) sen så satte vi och höll på med hennes råttor skorpan och strumpan.(dom är super söta) och sen var jag tvungen att cykla hem. och efter att ha slängt i sig lite mat så for jag på tränningen..Ankan var där idag(jippie) som är lite ovanligt för hon har ju fotbollen^^ men idag så vart det först 800m streitsha och sen två varv på hinderbannan och efter det lite längd och höjd på slutet :) amanda,maja och emme trodde att det började sju när det började sex så dom var lite sena..men efter det så hämtade morfar upp mig efter att ha virrat runt lite :) så då vart det fika hos mormor och morfra :D (varm choklad med macka och bulle) mums!! men sen var vi tvungna att fara hem. när vi var hemma så tog mamma och lade in lite slingor :) men nu måste jag gå innan pappa blir tokig.ha det bra!

//Josse


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0