Skolfoto!!

hej igen! nu har jag kommit hem och landat :) vi hade matte i morse och vi hade två prov! TVÅ PROV!!!! man hade inte ens vaknat då! men men det gick säkert bra ändå ;) sen efter det hade vi lite språk och efter det fick man rusa till skol fotot^^ jag vart bra på det stora tror jag men på det enskilda vet jag inte :/ efter det hade vi NO och ett mini klassråd och Frida blev elevrådsrepresentant(långtord) och wille blev reserv^^ och efter det slutade vi så v slutade 13.10 :D. sen så fick man vänta på bussen för att komma hem och så..ja just nu sitter jag och lyssnar på musik :) (som alltid) ar ni några bra musik tips? skriv dom!! men ha det bra<3

//Josse



Miranda nallar är SÅ söta!!!


Kommentarer
Fia

Fick ni göra va ni ville på fotot? (:

2009-08-29 @ 19:44:21
URL: http://mesheandme.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0