Trött

jag känner mig så himmla trött!! men de är väl för att jag 1 håller på att bli sjuk och  2 gick och la mig vid typ 12 igår efter mitt och amandas filmmaraton :)

Först såg vi Bumbibjörnarna(några avsnitt) jag vet att det kanske är lite barnsligt men vi hade hur kul som hällst när vi såg dom :D

sen så såg vi Tomb raider 1 och 2 :)



och efter det så somnade amanda :)

ja vi hade mycket roligt ihelgen jag och Amanda :) sen i fredags så fyllde jag år (hurra för mig) jag fick många fina saker blandannat kläder,två böker och smycken...

sen för vinnaren av tävlingen jag har haft :) det blev Lovisa,Towa och Linnea (en applåd för dom)

Dom har en gemensam blogg som heter:

http://www.foundme.devote.se/

Där skriver dom tillsammans ibland och ibland själva :) dom skriver om om sig själv,mode och vad dom gör :) läs den gärna för ni kommer inte att ångra er :)

och sen för er som var nyfikna på vad det var för filmer så kommer här svaren!

1. En shoppaholics bekännelser

2. Stolthet och Fördom

3. Never been kissed

4. Narnia: Häxan och lejonet

5. Tuck everlasting

6. Honey

7.  (det här var nog den svåraste för ingen kom på den) Memories of a geisha

8.  Harry Potter och fången från azkaban

Det var alla filmer det :) nästa gång blir det lite svårare :)

nu måste jag gå så ha det bra<3

//Josse




Kommentarer
Emelie

GRATTUS ÄLSKLING<33

2009-09-02 @ 14:54:27
URL: http://ememsblogg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0