17/12

den här dagen har varit helt okej faktiskt. det har inte hänt något speciellt i skolan förutom att vi fick tomteskum på lektionstid(säg inget) av Ingela.



    vilket av dom hära ordspråken tycker ni är det rätta?

       Efter regn kommer skolsken
       
          Efter regn kommer mer regn

Idag mår jag mycket bättre men jag är ändå nere.. jag fortsätter väl att hoppas men dom känns falska men jag kanske missuppfattar men vad vet jag?

 

Jag har möblerat om i mitt rum(Igen, jag vet) och den hära gånen är jag riktigt nöjd(som alltid)

 

//J



Kommentarer
Saadet

Hej!

Cool blogg. Ska vi följa varandra på bloglovin?

2009-12-17 @ 20:20:55
URL: http://saadet.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0