19.07

I skolan känns det verkligen att det snart är jul. på matten såg på en julfilm med 7b så jag satt och pratade lite med matilda för filmen sög(alla tyckte nog det) sen efter det så gjorde vi jul kort på franskan och på SOn var det också film som gällde. efter långlunchen var det klassråd( vi fick städa våra skåp)

Efter skolan stack jag ner på stan och fixade mammas julklapp, så jag är nog klar nu, om jag inte glömt någon vill säga. När jag var färdig gick jag till bibblan, jag vet att du kanske tycker att jag är super konstig som själmant går in på bibblan, tar en bok och sätter sig ner och läser och missar nästan bussen för det men jag är som jag e.

När jag kom hem forsatte jag läsa boken jag lånade(Sandor/slash/Ida) den är riktigt bra om du undrar. efter det har jag lagar middag år min pappa som har gått och dragit på sig en förkylning så hära lämpligt till jul.

Nu itter jag här och strö lyssnar på musik och har ganska tråkigt. ja jag måste städa mitt rum och måla naglarna, men jag orkar inte.





Varför

Jag känner ett hål i bröstet
en sprika som inte går att laga
ett blir två så lätt
jag vill bara följa med vinden
bli fri, känna att jag kan vara den jag vill vara
våga göra tokiga grejer utan att bry sig om vad andra tycker
men när dom som står en närmast sviker en
gör det tusen gånger ondare
varför händer detta just mig?
jag som just hittat lyckan
varför måste det förstöras så fort jag hittat den?¨
men vissa stunder känner jag den men nästan är den borta..








//J




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0