Film

Idag har skolan varit ganska okej..På läs tiden när Marcus såg mitt papper med hur många sidor jag läst så stirade han bara på mig(det var lite små kul :)) Sedag så bärjade vi se en underbart bra film på NO:n vi har inte sett klart den men början underbar som sagt. filmen heter October Sky. Sedan på Bis timman blev jag äntligen färdig med omslaget till boken om mig själv och jag vart riktigt nöjd :D Sen efter det så hade vi SO prov och jag tror att det gick bra, men jag an ha tappat tråden men jag gjorde mitt bästa och du kan inte begära mer...

Sen när jag kom hem så har jag fikat lite och kollat på mitt favoritporgram just nu: One tree hill. det var riktigt skönt att bara sjunka ner i soffan och kolla på det ;)

(FOTO:JAG VAR:THAILAND;BANKKOK)

//J

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0