God Jul

Jag fick ett väldigt bra uppvaknande för mamma hade lagt julklappar i mitt rum :) jag fick ett par svarta glanstights, ett rött bibbok linne, strumpor i svart och rött, ett halsband, en svart glansig jacka, en jul film och ett parfymsett.
                                                                          
             

Sen gick jag och mamma ner och såg på en julfilm ( ingen jul utan tomten hette den , tror jag) efter det åt vi en stor och härlig julfrukost. och efter det har jag tagit och gjort mig iordning, så nu sitter jag här och väntar på att mamma och pappa ska bli färdiga.

Jag ville bara önska er alla:



Ha en underbar Jul :D





 

      



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0