Jultomte

dag har det varit chill i skolan, vi såg på film på två av lektonerna ;) sen så har det bara varit coolt. På hålet så var jag tomte. jag anna,emelie, amanda och paulin byter julklappar och jag hade med deras så dom fick öppna dom då och dom vart väldigt glada(det såg ut så, hoppas det)

När jag kom hem så har jag bara tagit det lungt och jag har löst halva mammas present. jag oh pappa hittade en grej, nu ska bli bara köpa den men jag ska köpa något själv också :)

Jag känner inte för att skriva mera.



(FOTO:JAG VAR:BANKOK)

Jag tycker att denna bild är lite små härlig :)



(FOTO:JAG VAR:STRANDEN I EKAMEEK)



Om ni undrar varför jag lägger ut bilder från När jag var i Thailands, så är det för att: jag hade inte med mig kamera sladen till thailand så jag kunde inte lägga in bilder då, så jag gör det nu :)

//J



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0