Sovmorgon

Idag passade jag på att ta sovmorgon till 11.45 :) Sen så vaknade jag av att jag var så hungrig att jag var tvungen att ta lite frukost, för inget går ju upp mot en stor kopp varm choklad,maka och en kanelmaka :) mums! Idag vet jag intr vad jag ska göra men jag ska nog hjälpa mamma med pepparkaks huset och sen så tänkte jag titta in hos Matilda.

Sedan jag kom hem från thailand har jag blivit inspererad till att måla coola mänster på mina naglar, jag kanske inte är så bra på det men det är roligt ocj jag blir bättre :) Har ni några förslag på vad jag kan måla på naglarna?(kom bara ihåg att jag är nybörjare så inget svårt tack)

Om ni undrar varför det bara är gammla bider som kommr är det för att jag inte har någon kamera eftersom pappa tappade min i thailands salt vatten. så den är paj. men jag kommer kanske få en ny i julklapp, vi får se ;)

(FOTO:JAG VAR:BANKKOK)     Jag har inte bearbetat den någonting

 

//J



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0