UG

Japp idag har skolan bara varit chill. först var det lucia tåg i tegskyrkan så då satt man där fint och lyssnade. dom var typ 1000 gånger bättre än vad ens luciatåg i 6:an var ;D så vi missade engelska och idrott men det gör inte så mycke. sedan var det franska och efter det var de bild.

Efter skolan stack jag ner på stan och fixade dom nästsista julklapparna. nu har jag bara mamma kvar...sen for jag hem och efte det for vi nästan direkt hem till Betty,Åsa,Jimmy och elliy för att äta middag. efter middagen som bestod av sallad och kyckling lasange så stack jag och Betty till UG. Där så bakade vi pepparkakor och drak glögg medans vi kollade på Idol.

Idol vinnaren 2009 blev Erik Grönwall. Jag tyckte faktiskt att han var snäppet bättre än Calle ikväll men jag tyckte inte att någon riktigt "förtjänade" vinnarlåten. men det är vad jag tycker. Vad tycker ni?




//J












Kommentarer
Kustin-Vitamin Ida

Jag såg idol med Jens och min bästa kompis Johanna. Vi tyckte alla att Erik var bäst :)

2009-12-12 @ 21:00:17


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0