Läxor

Man skulle nog behöva en lyftkran för att orka mina läxor! (skämtar) men vi har ganska mycket ändå så jag fattar inte varför jag sitter här, men jag antar att jag behöver en paus. Vi har SO läxa till i morgon. vi ska kunna rita 4världsdelar och sätta ut 40länder(Ganska drygt efter ett tag) sen så har Vi ett stort läxförhör på kap.2 i NO på måndag. Eng prov på Måndag och Franska gloser runt 15st till på fredag. Jag har ingen anning om hur jag ska lykas men det kommer väl att gå på något sätt :j

På fredag så ska jag,Amanda och Tilda ta bussen upp till Bygdeå för att sova över hos Ankan :D sen på lördan så ska vi fara på en friidrotts tävling i Piteå. Jag är väldigt taggad måste jag säga för det känns som att det går uppot med höjden :)

Idag känner jag mig väldigt lat och jag har ont i huvudet. jag vill bara gå och lägga mig!

Idag har jag,Anna,Anna,Alex,Paula och Emelie varit lite små knäppa. Vi sprang om kring på skolan(när vi hade hål) och typ fnittrade. sen så gick Emelie och Paula och lät som kor bakom folks ryggar så dom kollade konstigt åt oss (PINSAMT!)

Dagens låt blir en låt som jag bara ryser av när jag hör den. den ger som ett ine lungn. 
Jag hoppas ni gillar den!

 http://www.youtube.com/watch?v=otMB3WVQNVg&feature=fvst

Ha  det underbart!

Löve ZweEte


Kommentarer
angelica/ ankan

vi kommer att ha det toppen<3

2009-11-18 @ 19:40:21
Majah

Heej ;D

Ska ha en frågestund på min blogg nu ;DD

Så kolla gärna och fråga på (Y)



// Majah

2009-11-22 @ 16:06:42
URL: http://majahxx.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0