so far away

Hejsan allihop =)

Jag är med i en tävling på Fokis blogg där jag har chansen att vinna 3 tshirts från Phoenixtshirt.com

Tshirtarna jag har valt ut är:

1. En rosa,grå tshirt med Tingeling i contur sen står det: You cant CATCH me.
Tshirts namn:Cant Catch Me Tinkerbell t-shirt

2. En urtvättad mörkblå tshit med en bild av Ariel(lilla sjöjungfrun) som sitter på en sten med texten på himmlen: The little mermaid. Tshirts namn: Little Mermaid shirt

3. En Ljus klarblå tshirt med en rosa gammeldags radio men en gul text över som säger: Breakin"
Tshirts namn: Boombox Breakin t-shirt

Här är länken till hemsidan =)

http://www.phoenixtshirt.com/sv



Ikväll har jag inte gjort så mycket så jag har haft lite tid att blogga =) har haft mycket med skolan och träningar på sista tiden att göra, så bloggen har fått lida lite men jag ska försöka komma igång igen =)
Ska ta en kopp te nu =)

Ha en bra kväll

//J



(FOTO:ME PLATS: BKK09 VAD: BUDDHA)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0