Feel This

Hej Hej =)

Idag vart det sovmorgon fram till ca kl.11.00. Ganska välbehövligt efter att ha stannat uppe lite väl sent och bara för att det var skönt.. Idag har jag myst lite framför TV:n, varit ute med Ice och städat iför Jul-helgen. Man kan säga att huset var i stort behov av en liten damsugar tur... Sen när Mamma och pappa kom hem och all städning var färdig + alla packet fixade for vi till min gammel farmor Elsie för att lämna några paket och efter det for vi till min morbror och lämnade några paket och fikade lite. Några mumsiga rån smög sig ner =D

Just nu sitter jag och mumsar på lite julgodis och kollar på One Tree Hill avsnitt. Mamma har tok gjort godis och det är så gott med hemagjord kola och knäck, själv har jag gjort rispuffar med choklad som är super mumsiga =)

Iår ska vi fira jul med Mormor och Morfar så imorgon bär det av till Ersboda för att fira =) Det blir Moster och hennes pojkvän Anders, min kusin Ida och hennes pojkvän Iain som faktiskt är från England, mormor och morfar såklart + mamma, pappa och jag. Nu ska jag åter gå till Tree Hill för att se vad som händer =)



God Jul allihopa!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0