Halo

Idag klev jag upp lite tidigare för att ligga och äta frukost i soffan och se på en "Jul film". Det blev "En galen jul" vilket är en julfilm som visas varje år(tror jag) men det är ganska bra så det var okej.

Men idag så har jag varit hemma hos Paulin. Vi var allmänt galna eller bara underliga men vi hade roligt iallafall =) Vi hade kittelkrig över hennes nallar som jag sa mina(sjuk va?) sedan hade vi mini disco i hennes rum och det blev också lite prat.. Efter det så tog vi sparken och for till biblan för paou skulle hämta ut lite böker och jag själv lånade några böker..inte så överaskande kanske^^



Imorgon ska jag och Alex dra på stan, vi ska se om det finns kvar några "fynd" eller om alla har blivit köpta =) Men vi får säkert kul =) Nu ska jag fortsätta med mitt lovmys =)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0