<33

Jag läste Amandas blogg idag och hon hade skrivit en grje som var hur gllig som hällst! ♥

(från amandasblogg)


älskar dej enormt mke
12år å de är en herrans med minnen,
josefine wännman du är de bästa ja har
utan dej..vet ja inte vad ja är
jag blir vilse utan dej
älskar dej älskar dej älskar dej!<3
ja har glidit ifrån nästan alla mina kompisar nu..
vet inte vad ja ska säga
men en sak vet ja de är att ja älskar dej
jag vill att du ska veta de
för vars du än är,hur långt borta du än är
kmr de alltid vara du å ja!!<3
du har varit mitt ALLT helaa mitt jävla liv JOSEFINEEE!!!<333
när du låg i magen så pratade ja me dej elr
ja låg på din mammas mage å pratade bäbiska:)
hon sa de till mej
så igentligen har vi känt varandra hela våra liv..!
iam nothing whitout you

den här låten ja har skickade hon till mej
om vad hon knr för mej
ni kanske inte bryr er om de här men
jag måste berätta för ALLT å ALLA hur mke du är för mej
du får göra vad du vill med mej
slå,spotta,mobba VAD DU VILL
förutom att lämna mej...
ett liv utan josefine vore ett liv utan äventyr...?

älskar dej gmn<33




Jag älskar dig med Amanda! det är du och jag 4life<333

 



Kommentarer
amandiiii;*

äslkiii dejj<3

2010-01-13 @ 06:19:38
URL: http://mandizzen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0