Releaset

Jag känner mig bara så lättad.. jag har verkligen prata med Amanda och vi har rett ut några grejer och vi har lärt oss mer om varandra =) så jag hoppas att vi får bättre kontakt nu.

Om du läser detta Amanda så ska du veta att jag finns här och kommer alltid att göra även om du inte vill det så gör jag det ♥

http://www.youtube.com/watch?v=BzU_nw5OTF4&translated=1





Idag har jag och mamsen varit på stan =)  jag hittade inga bilder och jag orkar inte fota dom för kameran(jag har fått tillbaka den) är väldigt dålig :/

På bikbok hittade jag en grå munckjacka som det stog Beverly hills 90210 på(ni vet nog vilken jag menar)

På Gina Tricot hittade jag ett par svarta jeggins med snygga detaljer på knäna och dragkedjor där nere(bild kommer nog) En stor tishirt me texten: I want to paint black & it dosent matter what peopel think. och en vit och grå randig stor tröja.


Det blev också en bok



Det blir perfect att krypa ner i soffan med en god bok..

Ikväll ska pappa ner till bygdegården där det är fest så jag och mamma ska ha tjejkväll =)

Vi hyrde




                                                                    Det syns inte men det ska stå: Transformers  revenge of the fallen





 



Kommentarer
amandii;**

asså josseeee!!! den bilden ser ja cp ut:O:O

jag kmr bajsa på dej nästa ggn ja ser dej:D:D

elr så ger ja hämd har en riktigt fin bild på dej jag kan visa<33

2010-01-07 @ 19:00:57
URL: http://mandizzen.blogg.se/
amandii;**

btw,älskar dejj<333

2010-01-07 @ 19:02:11
URL: http://mandizzen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0