Vi är på gång

Hej Hej =)

Igår blev det inget skriveri för jag tillbringade hela dagen hemma hos FRida =) vi hade super kul, som alltid och det var roligt att se henne med tanke på att jag inte gjort det på ett tag. Vi åt jordgubbar,fånade oss, körde Rock band och mycket mera =D




Om bara några minuter bär det av till järnäs där vi ska lämna Ice hos farmor och farfar sedan tar jag,pappa och mamma bilen ner till Göteborg..Jag vet inte hur länge vi ska vara där men minst 1vecka blir det. VI ska äta räckor, bada, fara till Ullared, se saker och bara ha det bra =) Jag vet ej om det blir någon uppdatering men när jag kommer hem kommer jag att ha massor med bilder att visa. Jag kommer också visa fler stockholm bilderna då..





Kungliga klädes museet


Skansen


Suddig bild av vasa skeppet..

Ha en en underbara sommar =)

ses senare JOsefine



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0