You'll be in my heart

Hello =)

sommaren har hittils bestått av lata dagar i solen, kompisar och några dopp i sjön =) Om en halvtimme drar jag och mamma in till stan för att ta bussen till vännäs för att sedan ta tåget till stockholm =) Vi ska gå på Vasa museet, Naturhistoriska museet, cosmonova, Kungliga slottet, Gamla stan, Grönan och shopping blir det såklart också =)

Jag har fått en ny kamera :D:D:D Tack mamma<33 så nu blir det åter nya fina sommar bilder och kanske något viseoinlägg om jag finner insperation. Jag ska försöka uppdatera bloggen i stockholm(vi kommer hem på fredag) men jag kan inget lova..

Jozzie på vift =)

Min älskade zarga

(Känns långt borta va?? vintern 2008)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0