A Beautiful Lie

Denna dag har spenderats i solstolen med en god bok. Man måste ju passa på när solen lyser! Sen har boken varit fastklistrad i mina händer, Fantasy böker jag hyllar er!! Nä, sen vart det även lite bakande till morgondagens fikastund på terminens och högstadiets sista fysik, kommer att sakna det även om fysik inte sitter högst upp på min lista över roliga ämnen..

Imorgon står roligare saker på schemat, för det första är det fredag och väderprognåsen säger att det ska bli runt 24° om jag inte misstar mig, SKÖNT! Sen efter skolan blir det att medverka i ett filmprojekt, mer kan jag inte avslöja då det ska vara hemligt men kul ska det sanerligen bli! På kvällen lutar det antingen att träffa mina fina vänner och se en film eller så färgar mamman håret på mig, får se hur det blir!!

Om ni inte hör av mig igen så önskar jag er alla en toppen helg!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0