I Love Europe

NI som har följt bloggen ett längre tag kommer nog ihåg när jag berättade att jag döper varje inlägg efter en låt som jag lyssnar på eller tycker är bra! Denna gång gör jag dock ett undantag för låten "I love europe" är verkligen dålig men jag inte annat än hålla med Christer Sjögren när han sjöng att han älskar Europa för det gör jag med, TACK Europa för att ni röstade på Sverige, på Loreen!! Så välförtjänt och jag håller med alla som säger att dom är stolta över att vara svenskar. Spänningnen från gårdagens final var olidlig och när det stod klart att sverige hade vunnit satt man bara där och kunnde inte tro det. Förra året kom vi trea och nu vann vi, fortsätt så Sverige är allt jag har att säga! "013 hålls Eurovision i Sverige och det skulle ju inte sitta helt fel att få biljetter dit, vi får se hur nästa år utartar sig!!



Grattis är allt jag har att säga!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0